آموزش تعمیرات لوازم برقی

در این وبلاگ قصد داریم به شما تعمیرات انواع مختلف لوازم برقی را آموزش دهیم

آموزش تعمیرات لوازم برقی

در این وبلاگ قصد داریم به شما تعمیرات انواع مختلف لوازم برقی را آموزش دهیم

آموزش Cinema4D : مدل سازی ساعت هوشمند - قسمت سوم - آریاگستر

پیرها و سنوسالدارها هم مشتری ساعتهای جیبی زنجیردار بودند. 6- در صورتی که دستگاه شما تعمیر نگردد 2 حالت دارد : اگر دستگاه برای اولین بار توسط تعمیرکاران ما باز شده باشد به صورت رایگان برای مشتری ارسال می گردد ولی اگر دستگاه قبلا مورد تعمیر قرار گرفته باشد مشمول 20 هزار تومان هزینه ی دریافت و ارسال می گردد. بعدها در سال ١٣٧٠ هم برای دریافت مجوز نمایندگی یکی از دوستان نزدیکام برای شرکت «رادو» به سوییس رفتم و دورههایی که گفته بودند باید در دو سال ببینم، ١٥ روزه به پایان رساندم و به ایران برگشتم. مشتریان می توانند به کمک این امکان دستگاه را در محل خود به پیک ما تحویل داده و پس از تعمیر، در محل خود دریافت نمایند. همانطور که پیشتر هم اشاره کرده بودیم تکنسین های ما در چهار صورت امکان ، توانایی انجام انواع خدمات و تعمیر اغلب برندهای مرغوب لوکس را دارا هستند. ساعتهایی که به ١٢٠ سال پیش و روزگار پیشتر از آن بازمیگردند، همگی دستسازند. ساعتهای قدیمی گرچه به ظرافت و تنوع امروزی نبودند، اما از نظر تکنیک، از ساعتهای روزگار ما بهتر بودند، دقیق و محکم ساخته میشدند و بیشتر دستساز بودند.

آموزش تعمیر ساعت دیواری

میگویند در اتاق ساعت شمسالعماره یک جفت جغد از روزگار دور زندگی میکردند که همزمان با رخدادهای مهم و حساس سیاسی و اجتماعی مانند ترور ناصرالدین شاه یا برکناری احمد شاه از سلطنت و سقوط سلسله قاجاریه، آواز میخوانده و بیقراری میکردهاند. پس بهرهگیری از ساعتهای مکانیکی از ابتدای ورود به زندگی مردم در میان اعیان و اشراف رواج داشته است؟ تولید انبوه ساعت پس از آن آرامآرام آغاز شد. پس از سال ١٣٢٠، کاربرد ساعت مچی بیشتر رواج یافت و همهگیر شد. مشتریهای شما بیشتر چه کسانی بودند؟ ساعتهای دستساز و کارخانهای مکانیکی چه نمونههایی داشتهاند؟ ساعتهای زنگدار، تاقچهای، شماطهدار، دیواری، مچی و جیبی، جزو ساعتهای مهم دستساز و کارخانهای به شمار میآیند. بسیار مهم است که به صورت مرتب و مشخص کیفیت آن را بررسی کنید. همیشه پیدا کردن زمان دقیق اذان در ٢٤ ساعت به ویژه در ماه رمضان برای مردم ایران خیلی مهم بوده است. ساعت را در همه جا میشد پیدا کرد اما لالهزار و استامبول، مرکز فروش و تعمیر ساعتهای لوکس و گران قیمت به شمار میآمدند.

آموزش ساعت سازی

باید کاری کنیم که با هر ۳۶۰ درجه چرخش عقربه دقیقه شما، عقربه ساعت شمار ۳۰ درجه بچرخه. پدرم هرگاه برای کارگاه ساعتسازی چای میبرده، چند دقیقه آنجا میایستاده و کار ساعتسازان را تماشا میکرده است. یکی از مشتریها همین چند وقت پیش ساعتی برای تعمیر آورده بود که میگفت هدیه پدربزرگاش به مادربزرگ در زمان عقد بوده است. کسب مهارت در تعمیرات موبایل در صورتی است که استادی که تدریس میکند مهارت کافی داشته باشد و مکانی که آموزش میبینید ابزارها و باکس های جدید تعمیرات گوشی را مهیا کرده باشد. پیدایش و وجود گوشی موبایل که بعضی ها را از داشتن ساعت بی نیاز کرده و این که دیگر ساعت نیاز اصلی نیست و امکان خرید آن برای شخصی فراهم می شود که بودجه ای اضافی داشته باشد و یا این که مراسم خاصی مثل عروسی و … مردم برای برخی از این ساعتها، قصهها و حتی افسانههایی برساختهاند. من تا مدتی پس از قهر و جدایی او از شاه منتظر ماندم به سراغ ساعت بیایند. موقعی که می خوایم یک پس زمینه توی فتوشاپ اضافه کنیم، این امکان به درد می خوره. نمونه این ساعتها در تهران هنوز هم وجود دارد مثل ساعت مسجد مشیرالسلطنه که در شرایطی خیلی بد از آن نگهداری میکنند.

ساعتی باارزش بود و مشخص بود که خیلی خوب از آن مراقبت شده است. فهمیدن زمان دقیق تحویل سال هم همینگونه است. ما مشتریهایی داشتیم که برای این دو مناسبت، ساعتهای خود را پیش ما میآوردند و نونوار و اصطلاحا سرویس میکردند تا در ماه رمضان زمان دقیق را داشته باشند یا زمان دقیق تحویل سال را بدانند. مهمترین زمانهایی که مردم در گذشته نیاز داشتند دقیقا آنها را بدانند و برایشان از ساعت بهره ببرند، چه زمانهایی بود؟ شما به جز پدر، نزد چه استادانی ساعتسازی را آموزش دیدهاید؟ در تهران هم نزد استادانی زیردست مانند گریگور یازاریان کار کردم که مغازهای در خیابان نادری داشت. در پایان این مرحله دستگاه به واحد پذیرش تحویل داده می شود تا با اطلاع رسانی به شما دستگاه را تحویل بگیرید. این بار به دیدن آقای محمدرضا انوری، استاد تعمیرات ساعت و مدیر فروشگاه ساعت واقع در پاساژ آلومینیوم رفتیم و پای درد و دل پیشکسوت این صنف نشستیم. همانطور که گفته شد افرادی که میخواهد مرکز تعمیرات موبایل و تبلت راه اندازی کنند میتوانند با گذراندن دوره اموزش تعمیر ضبط خبرنگاری و اموزش تعمیر ام پی فور پلیر پاسخگوی مشتریان بیشتری باشند. با کار عملی در روی بردهای مختلف آموزش سخت افزار موبایل را براحتی فرا میگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد